Sunday, May 10, 2009

~ThEsiS~


akhirnye siap jugak thesis..insyaAllah esk siap wat hard cover..tak saba nak tgk hasil thesis yg di buat sndr..dulu tgk yang org je..tapi skrg, sy berjaya siap kan thesis hasil tangan sendiri..lega je bila dh dapat hantar kat kedai semalam..lena je tido bila dh selesai semua..sblm nie mcm org giler pn ade..2 3 ari tak tido..dapat lelap mata tu adalah satu kebahagiaan..skrg nie dh addicted nak tido..dasyat betul..pening2 kepala semue dh ilang serta merta..hehehe..dh dapat kembali tersenyum seperti biase..hihihi..esk, after selesai semua tanggungjawab, sy akan berangkat pulang ke kampung halaman utk berehat sementara dapat keje kat mane2..yippppiiiii...

2 gosips:

l0veyd0veyd00 said...

hehehe... time nak wat, lengah2 kan..bila dah dekat dateline, terus tau nak wat camne... pastu mula la tension gile...tapi pas settle, rasa sgt lega. Ini laaa asam garam bljr... yang kita akan rindu bila dah masuk alam pekerjaan nanti :)

aimi said...

hahaha..actually bkn tangguh2 tp byk benda yang penting kne dahulukan..mmg skrg nie pn dh rs kerinduan zaman blaja..huhuhu..miss my fren..

Post a Comment