Thursday, May 28, 2009

~KFC~

~KFC IDAMANKU SELALU~

mintak maaf ye kwn2 sbb lambat upload gmbar2 nie..janji nk upload smlm tp ari nie baru berkesempatan upload..smlm mmg betul2 dah tak larat..demam & selesema yang teruk..jom tgk gmbar kanak2 nakal masa kat KFC..huhu..

"beratur ye semue..sape tak beratur, tak leh masuk KFC.."kata cikgu..

jom ambik gmbar depan KFC..(tgk la tu, suh duk dalam barisan, bkn nye dengar kate..)

basuh tangan pn nak berebut..aduhaiii..

"tadah tangan semue..baca doa" mama berkata..

sempat gak snap gmbar sndr..dah tak de org nak ambik gmbar, ambik jela gmbar sndr (rs macam dah makin tembam)..hahaha..

'pokcik' dengan kagumnye duk meratah ayam KFC hingga ke tulang..

nie yang dah siap makan..suruh duk kat tempat masing2 tp tak nak..terpaksela cikgu berperang dengan budak2 nie..

2 orang yang tak siap2 makan lagi..curi ambik gmabr..hehe..

beratur untuk balik..semue dh siap makan..

..kanak2 riang..

masa kat KFC nie macam boleh control lagi la kalau nak dibandingkan masa dekat TAMAN BURUNG tu..tapi sempat lagi duk main kejar2..huhu..gerammm..

8 gosips:

umagon said...

cepat nyer tembam...
hahahahahhahahahahahaha

aimi said...

haha..nak wat cam ne..makan tido makan tido je kat umah..hahaha

umagon said...

byk mkn kfc jugak...sbb tu la..hahaha

aimi said...

mkn kfc skit je..hehe..

cilimerah Vs Cilihijau said...

pok cik.... cutenyeee pok cik nieeeeee....
hurm... sampai hatie kan pok cik cikgu mak nenek cubit , rotan dan meleter kat p0k cik....
punyalah encem pok cik ni sampai sanggup cikgu mak nenek buat sedemikian kat pok cik....
erm..... tataw nak kata apa lah

aimi said...

klu dh nakal sgt, sape x geram nak cubit, rotan & berleter..huhuhu..

yariennisha said...

Hoho.. akibat makan banyak sangat karipap sardin kat rumah la ni..
:P

aimi said...

mgkin jgk la kut hanis..hahaha..

Post a Comment