Saturday, April 25, 2009

~SEDAPnye~

::perut berdangdut::

tgh duk study nie la die nak berdangdut..klu nak berdangdut ckp la awl2..senang skit nak gi terjah kat mn2..huhuhu..rindu nye masakan mama kat umah.."mama, nok nasik kerabu..mama, nok make sardin nge telor dadar, mama nok make kuih badak"..tu la antara perkara yang paling ngada2 bila balik umah..bkn sy je..abang pn same..sape request cepat, die dapat dulu..kalau tak dpt ape yang nak, wat muka seposen laa..hahaha..

ari nie tiba2 rs teringin sangat nak makan sardin + telur dadar..mn nk cari kedai yang masak sardin yang sedap..??mmm..nak masak sendiri, bhn2 tak cukup..nnt rase tak macam kat umah..rindunye sardin yang abah masak..sedappppp..abah kate, "nie makanan org bujang"..tak pe la makanan org bujang pn, yang pasti nye sy sukaaaa..kuah2 skali sy irup..hehehe..

dh 2 minggu tak trn cafe waktu pagi..kalau time sibuk wat PSM dulu, sebelum gi makmal or kls, singgah cafe dl..buat ape..??gi cari karipap sardin..hehehe..kecewa je kalau turun je cafe tapi tak de karipap sardin.."akak, karipap dh hbs..??alaaaa..esk simpankan sy karipap sardin 5 bijik"..dh slalu je tak dapat..ape lg, tempah la..kan senang..hehehe..

jmp tak karipap kat dlm beg..??kemek2 dh karipap..hahaha..

meleleh air liur tgk sardin nie..sedap nyeeee..

skarag nie dah countdown bl nak balik umah..nak makan sardin + telur dadar..hihihi

4 gosips:

Lajie said...

wa... tak sangka peberet food kita same...
SARDIN....ahaha

aimi said...

ooo yeke lajie..rs cam nak mkn sardin la..lain kali klu lajie balik umah,bwk la dtg sardin ek..hehehe

Lajie said...

la.. aimi kan ade rice cooker.. aimi masakkan la utk i.. heheehe =P

aimi said...

mmg la ade..tapi bhn2 x ckp nnt x sedap jgk..hahaha..nnt x sesedap yg diingini..hihi

Post a Comment