Tuesday, August 4, 2009

~sedey kerana KAROM~

hai kawan2.. kalau kawan2 nak tau, saya baru je ceburkan diri dalam sukan KAROM.. selalu je main kat umah tapi bukan main betul2 pun.. pakai jentik je.. kalau nasib masuk, masuk la.. kalau tak, duk diam je.. hehehe..
tapi kali nie, saya berlatih untuk mewakili kolej untuk sukan indoor.. best jugak main karom nie.. rupa2 nye die ada cara main.. hihihi.. kene tau jentik cam mn.. kene tau budjet angle.. kene pandai psyco pihak lawan.. kene pandai tanam buah orang.. macam2 la saya baru belaja.. belaja plak tu ngan budak thn satu.. hihi.. wat malu je.. tapi tak kisah pn sbb nak blaja kan..
kesedihan melanda diri saya bila pada hari perlawanan, ada masalah berlaku.. saya & noni tidak dapat masuk pertandingan kerana player yang di daftar tak sama dengan player yang datang pada hari pertandingan.. kecewa gak la skit2.. tapi tak pe la, boleh gi main kuda.. hehehe.. punca kesilapan tak tau dari sape.. so, diam je la.. tak nak menuding kesalahan kat sape2.. huhu.. saya pun balik semula ke kolej.. lepas anta noni, saya terus gi main kuda.. nasib la ari tu ada hari keluarga IPF (institusi pembangunan felo).. kalau tak, mst bosan sgt.. huhu.. ok la, dh panjang dh ngarang nie.. proceed cite lain plak.. hehehe.. papai~

0 gosips:

Post a Comment