Wednesday, August 19, 2009

~adiah birthday ke..??~

birthday..?? dah lama lepas la.. nie dah bulan ogos.. birthday saya bulan june.. hehehe.. kali nie saya terima adiah sempena kejayaan saya.. konvokesyen ke-43.. best2.. actually, saya tak mintak pun adiah dari sape2.. semue org ke utm pun dah cukup bagi saya.. tu la adiah yang tak ternilai bg saya.. satu pengorbanan..!! family & 'MR AMY'.. tapi saya rasa terharu bila adik hulurkan bunga rose kat sy ms sy keluar dari dewan.. gembiranyee smpai saya nangis tang tu jgk.. huhu.. kat bawah nie saya upload gambar bunga yang diadiahkan oleh family saya.. thanks abah, mama, abang, angah, anis & ain..


nie pulak bila saya dah jemur kat bilik bagi die kering.. klu tak jemur nnt cepat rosak.. org kate la bkn saya kate.. hehehe..


adiah lain..?? saya dapat 1 baju nike.. sape yg bagi...?? cuba teke.. hehehe.. thanks kepada pemberi..

0 gosips:

Post a Comment