Monday, August 17, 2009

~convo 43~

konvokesyen ke-43 adalah sejarah yang akan tersemat dalam hati saya sampai bila2.. seronok tak terhingga sampai rasa macam nak melompat2.. hehehe.. air mata mengalir bila mama & abah wish tahniah.. saya terus peluk mama dan ucapkan terima kasih kerana selama nie menjaga saya sehingga saya berjaya sampai ke hari ni (alamak, rs nak nangis lagi la plak).. mama & abah adalah pemangkin untuk sy berjaya.. kalau stress ngadu kat mama, kalau sedey ngadu kat mama, kalau nak nangis ngadu kat mama, kalau tak leh nak blaja ngadu kat mama.. mmm.. bkn la manja tapi parents adalah segalanye bagi saya.. tak lupa jugak abang, angah, anis & ain.. diorang jugak byk bg semangat kepada saya.. kepada 'MR AMY'.. thanks sbb sanggup datang untuk konvo saya.. terharu saya rasa bila semue org datang untuk raikan hari kejayaan saya.. asal tgk gmbar konvo je, rs nak nangis sbb terharu.. insyaAllah bila saya dah berjaya, saya tak kan lupa kan semue orang.. saya harap, aimi sekarang adalah aimi yang sama untuk masa akan datang.. insyaAllah.. jom tgk gambar2 yang sempat di snap..

bersama keluarga tercinta.. abang, abah, saya, mama, angah, anis & ain..





sempat lagi diorng snap gambar saya dalam tv..




dipaksa pakai mask untuk membendung virus H1N1 daripada tersebar luas..




~kepada kawan2 dan adik2, belajar la rajin2.. tunjukkanlah kejayaan kepada ibu bapa kerana hanya itulah harapan mereka selama ini dan kegembiraan akan terpancar di wajah mereka bila melihat kejayaan anda.. so, jangan malas2..!!

4 gosips:

yariennisha said...

Congratulations!
^_____^

aimi said...

thanks yariennisha..nnt ur turn plak..study lek lok..!!cayok..!!

kak Ngah said...

aimi..congratz...
sorry lmbt wish...
pasni dpt nek skali lagi kn..
gud luck 2 u!!

aimi said...

hehehe..thanks kak alang..next naik 2011 plak..insyaAllah..

Post a Comment