Tuesday, August 4, 2009

~gembira kerana FUTSAL~

hai kawan2.. permainan futsal adalah rutin tahunan saya.. selalu je masuk pertandingan tapi tak pernah menang emas pn.. hehehe.. selain fusal, saya jugak masuk hoki tapi tahun nie saya tak masuk sbb player dah cukup.. so, tak yah gatal2 nak masuk.. huhu.. main futsal nie seronok sbb boleh jerit2.. boleh ke macam tu..?? hihi.. saje je masuk sukan nie, boleh belaja skill baru.. besttt..
apa yang gembiranye..?? pasukan saya berjaya ke peringkat seterusnye untuk bertarung dengan kolej lain.. cara karnival kali nie adalah kalah mati.. kalau dah kalah kali pertama, maknenye dah tak de harapan untuk ke next game.. alhamdulillah, pasukan saya menang.. menang pun sbb kne penalti.. nasib la, nak wat mcm mn.. mula2 tu seri 1-1.. then, terpakse wat penalti.. sebagai goal keeper, saya sgt berdebar.. segala nye bergantung pada goal keeper.. tapi nasib la, bola last yang disepak oleh pihak lawan terkene tiang.. kalau tak, tak tau la menang ke tak.. hehehe.. untuk next game, saya tak dapat main sbb saya ada kelas yang wajib hadir.. terpakse gi kelas dan korbankn futsal.. mintak maaf ye kawan2.. bukan saje2 tau.. huhu.. go to next entry.. papai~

0 gosips:

Post a Comment