Thursday, July 30, 2009

~pertandingan MEMASAK~

hai kawan2.. percaye tak sy dan mimi masuk pertandingan masak..?? hehehe.. 'AYAM KERUTUK KASIH SAYANG'.. haaaaaa.. tu la nama masakan kami.. simple & mantap (perasan sendiri jap).. hehehe.. nak dijadikan cerita, ms hari keluarga kolej (PRESTIC), sy & mimi telah mewakili pembantu2 felo KTC untuk menyertai pertandingan memasak..
tema pertandingan memasak ari tu adalah 'AYAM FLIP-FLOP'.. comey temanye secomey tuan yg meng'handle' program (jangan kembang idung ye nafisah).. hehehe.. pertandingan memasak tu mengambil ms lebih kurang sejam setengah tp pasukan sy awl2 lg dh siap.. bukan la power tp make a simple thing.. mula2 tu macam tak confident langsung dengan masakan sbb org lain macam mantap2.. tp tak pe la, just for fun..
tapi kan, sape sangka tuah ayam nampak di kaki, tuah aimi & mimi nampak pada kerutuk.. hahaha.. ms pengumuman pemenang saguhati, we are the first group.. thats mean, kami dapat tempat keempat.. macam tak sangka plak.. hihihi.. tempat ke-4 daripada 12 group.. kire ok la tu.. hehehe..
pape pn, farizi mmg mantap..!! congratulation to winner and we can try for the next pertandingan..!! mcm mn mimi, ok..??

4 gosips:

aminah said...

akhirnyr tercapai jgk impian aimi nk msk pertandinagn memasak..tahniah2...

aimi said...

hehehe..tu la, akhirnye..nie pn main2 je..tak de la bersemangat waja pn..hihi..

yadiy said...

Terkejut hampir nak pengsan saye terdengar video berlagu tuh.. haha..

Nasib baik ada button speaker :)

Nice blog.. Keep it up!

aimi said...

haha..klaka nye..jgn pengsan dl,dgr dl liric die br pengsan..hehe..tq for view my blog..

Post a Comment