Wednesday, September 9, 2009

~kawan SELANGAN~




Salam kawan2.. kali nie saya nak cite pasal sorang kawan saya nie.. nama die engku nuraisha binti engku mohamed.. die suka bahasakan diri die dengan nama sha.. sha nie sebenarnye kawan saya masa sekolah rendah.. pastu die pindah sekolah ms darjah 5.. huhuhu.. bukan la baik sangat ngan sha nie masa sekolah2 dulu.. so, tak de la sgt memori2 yang terpahat antara kami berdua.. hehehe.. tapi kalau tgk gambar kelas ms darjah 5, ade la gambar die yang duk tersengih kat ujung skali.. gambar tu ntah kat mana dah.. balik umah nnt nk cari lah.. hihihi..

Nak di jadikan cerita.. lps sekelas ms darjah 5, saya jumpa balik sha ms blaja kat matrik.. kalau de jodoh tak ke mana.. upppsss.. betul ke ayat nie..?? hehehe.. ms kat matrik tu pun brp kali je terserempak.. yg ingat nye, terserempak kat library.. pastu..?? tak de dh kut..

Lps hbs matrik, sy dapat offer masuk UTM.. sha plak dapat masuk UUM.. jauh tuuu.. sorang selatan, sorang utara.. tu biase la.. kire rezeki masing2 la dapat kat mn2 pun..

Habis je degree, sy terus sambung ambik master.. ms first week masuk kls, sy ternampak seorang student nie.. mcm aku kenal je.. sape ek..?? rupe2 nya sha.. macam tak sangka plak boleh jmp semula masa master.. kagum kagum.. sekarang shad ah jadi coursemate sy dan merangkap jiran tetangga sy.. hehehe.. sape sangka jd mcm nie..

Sekolah rendah – sama
Sekolah menengah – tak sama
Matrik – sama
Degree – tak sama
Master – sama
PhD - ?????

Itulah kisah kawan selangan.. selang seli pengajian.. hehehe..

2 gosips:

aisha said...

hehehhe....
segan la i...

aimi said...

segan la plak..gelenya teee..kutey key..hahaha

Post a Comment