Saturday, June 27, 2009

~MySeLf~


ari nie rasa macam bosan skit.. so, ape lagi.. sy pun bukak facebook dan layan beberapa kuiz yang macam menarik.. jom tgk kuiz ape yang sy dah cuba.. betul ke nie diri saya..?? hehehe..


Aimi telah menghitung tarikh lahirnya dalam tahun Islam.
Bulan kelahiran Islam anda adalah pada 30 Ramadhan 1406 Hijrah iaitu jatuh pada hari Ahad.

Maksud : Diambil daripada perkataan "ramda", yang bermaksud batu panas. Ini menceritakan ketika nama tersebut diberikan, keadaan amat panas ketika itu.

Sifat : Anda baik, pendiam dan suka merendah diri. Anda tidak angkuh kepada teman-teman yang dikenali. Anda tidak suka menonjolkan diri. Kehidupan anda selalu selamat.


Aimi just took "Karakter Mengikut Jenis Darah"
Aimi baru sahaja mengetahui Karakter nya mengikut jenis darah dan keputusannya adalah

Orang dengan golongan darah B merupakan orang yang paling praktis di antara semua golongan darah yang ada. Mereka adalah spesialis di bidang yang digelutinya. Ketika mereka memulai sebuah proyek, mereka akan menghabiskan waktu lebih banyak untuk memahami dan mencoba mengikuti semua petunjuk/arahan yang diperlukan untuk itu. Jika mengerjakan sesuatu, mereka selalu fokus kepada apa yang tengah dikerjakan. Mereka cenderung berpedoman pada tujuan dan mengejarnya sampai tuntas walau pun kelihatannya pekerjaan itu tidak mungkin dilakukan. Mereka cenderung kurang kooperatif. Mereka lebih suka mengikuti peraturan dan gagasan mereka sendiri. Orang dengan golongan darah B memberikan perhatian lebih kepada pikiran daripada perasaan mereka, dan karenanya, terkadang kelihatannya dingin dan serius.


Aimi telah menyingkap Rahsia di sebalik Namanya.

A : Anda menjadi sangat pendiam apabila anda sedang memikirkan sesuatu.
I : Selalu tersenyum dan membuat orang lain tersenyum.
M : Kejayaan mudah datang kepada anda.
I : Selalu tersenyum dan membuat orang lain tersenyum.

R : Anda seorang yang gemar bersosial.
U : Anda merasakan anda ada ciri-ciri istimewa setanding dengan orang lain.
Z : Anda selalu bergaduh dengan seseorang.
A : Anda menjadi sangat pendiam apabila anda sedang memikirkan sesuatu.
I : Selalu tersenyum dan membuat orang lain tersenyum.
N : Anda suka bekerja, tetapi selalu mahukan kerehatan.
I : Selalu tersenyum dan membuat orang lain tersenyum.


Aimi telah menggunakan Apakah Warna Hari Lahir Anda?
Warna Hari Lahir anda adalah Kelabu.

Sifat : Kebanyakan mereka yang diwakili oleh warna Kelabu ini sangat menarik orangnya dan aktif. Kamu juga ingin diri kamu dikenali orang ramai dan menjadi kepantangan kamu pula sekiranya tidak dilayan dengan adil oleh sesiapa saja! Kamu juga seorang yang tidak gemar menyimpan apa juga perasaan di dalam hati dan lebih suka meluahkannya. Sesekali kamu boleh bersikap pentingkan diri sendiri. Namun kamu amat pandai menawan hati orang lain apatah lagi dengan sikap humor yang kamu miliki itu.

0 gosips:

Post a Comment